Wizerunek w biznesie, szkolenia – jakie kompetencje możemy zdobyć?
Profesjonalne szkolenia prowadzą nas przez bardzo złożony i skomplikowany proces budowania obrazu swojej osoby w biznesie. Należy zacząć od podstaw, a następnie pogłębić je najbardziej szczegółowymi informacjami, co pozwoli na uzyskanie oczekiwanej spójności. Warto wybrać wizerunek w biznesie szkolenia pod okiem doświadczonych specjalistów, którzy w każdej chwili będą w stanie nam doradzić oraz pomóc w rozwijaniu umiejętności szczególnie istotnych z naszej perspektywy.
Mowa ciała – rola komunikatów niewerbalnych
Na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia mamy zazwyczaj tylko kilkadziesiąt sekund. W ich trakcie, przemawia za nas nasze ciało. Ponad 80% tego, w jaki sposób postrzega nas drugi człowiek, buduje właśnie mowa ciała i komunikaty niewerbalne. Zaliczamy do nich przede wszystkim mimikę, postawę, gesty, a także sposób odpowiedniego mówienia. Kluczem do sukcesu jest uzyskanie spójności komunikacji werbalnej z niewerbalną. Profesjonalne szkolenia z wizerunku w biznesie pozwalają nabyć pełną kontrolę nad mową ciała oraz świadomie wykorzystywać komunikaty pozawerbalne.
W jaki sposób przekazywać innym konkretne treści?
Mowa ciała pozwala wzbudzić zaufanie oraz przyciągnąć uwagę. Wciąż pozostaje jeszcze kwestia tego, co powinniśmy mówić, aby uzyskać oczekiwany efekt. Współczesne szkolenia z wizerunku biznesowego stawiają na zwięzłość komunikatu oraz bezpośrednie zwracanie się do odbiorcy. Podczas szkoleń nabywamy umiejętności prezentowania projektów, opisywania naszej oferty, a także odpowiadania na pytania zadane przez naszego rozmówcę. Uczymy się również szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, np. gdy zadane pytanie jest z naszej perspektywy bardzo niewygodne.
Etykieta biznesowa – spójny wizerunek w każdej sytuacji
W jaki sposób podjąć naszych gości podczas uroczystego spotkania biznesowego? Jak wypaść dobrze podczas wspólnych rozmów przy stole? W jaki sposób witać się z innymi ludźmi? Etykieta biznesowa pozwala zyskać większą pewność siebie oraz świadomość swoich kompetencji w różnych sytuacjach. Szkolenie pozwala także wyeliminować popularne błędy, które są bardzo niekorzystnie odbierane w środowisku biznesowym.
Jak kreować swój wizerunek publiczny?
Prowadzenie dobrze prosperującego biznesu coraz częściej skupia się na budowaniu trwałych relacji z innymi ludźmi. W tym celu możemy wykorzystać nowoczesne nośniki, czyli media społecznościowe. To potężne narzędzie, które oferuje nam wszechstronne możliwości. Podczas profesjonalnych szkoleń z wizerunku w biznesie uczymy się wykorzystywania mediów do naszych celów. Po raz kolejny warto podkreślić rolę spójności naszego wizerunku w social media oraz w codziennym życiu.
Dress Code – jak ubierać się we współczesnym biznesie?
Nasz ubiór to kod, który wystawia wizytówkę nam samym, ale również firmie, którą reprezentujemy. Kompletując swoją garderobę biznesową warto postawić na ubrania, w których czujemy się dobrze, a zarazem, sprawiają dobre wrażenie. Jakie stroje formalne są obecnie w modzie? Jak dobrać kolorystykę do okazji, naszej osobowości oraz wyglądu zewnętrznego? Wizerunek w biznesie szkolenia kładą bardzo duży nacisk na kształtowanie nowoczesnego, eksperckiego dress codu.